والیبال ساحلی آسیا| ایران یک با شکست مقابل استرالیا از فینال بازماند

11:14 - 27 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۸۶۴۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم استرالیا یک به عنوان دومین فینالیست رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا در سال 2022 معرفی شد تا در دیدار نهایی به مصاف قطر یک برود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا صبح امروز (جمعه 27 آبان) با دیدار پیگیری شد.

در دومین مسابقه این مرحله تیم ملی ایران یک (عبدالحامد میرزاعلی – آرش وکیلی) به مصاف استرالیا یک (کریستفر مکیو – پائول برنت) رفت و دو بر یک نتیجه را به این تیم واگذار کرد.

ملی‌پوشان کشورمان در ست نخست این مسابقه 21 بر 16 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های دوم و سوم 21 بر 18 و 15 بر 11 نتیجه را واگذار کردند و به دیدار رده‌بندی راه یافتند.

آرش وکیلی در این مسابقه سرویس‌های خیلی خوبی زد و در اکثر مواقع کریستفر مکیو پرافتخارترین بازیکن آسیا که تا کنون پنج قهرمانی در قاره کهن به دست آورده است را هدف سرویس‌هایش خود قرار داد که حرکت قوسی سرویس این بازیکن، تداعی کننده توانایی آرش کمانگیر بود.

وکیلی همچنین با پاس های بسیار خوب حامد میرزاعلی حملات متعدد منجر به کسب امتیاز مقابل نماینده نخست سرزمین کانگروها شد، اما در نهایت تیم ایران نتوانست به‌رغم تلاش‌های فراوان برنده این مسابقه شود.

استرالیا یک که در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها مغلوب نماینده ژاپن شد، در مسیر صعود به فینال چهار برد متوالی به دست آورد و تیم‌ اندونزی یک را در مرحله گروهی، قطر سه را در مرحله یک هشتم، قزاقستان سه را در مرحله یک چهارم و و ایران یک را در مرحله نیمه‌نهایی شکست داد.

تیم استرالیا یک مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌هاست و در صورت شکست قطر یک در فینال برای سومین دوره متوالی عنوان قهرمانی قاره کهن را به دست می‌آورد.

در دیگر دیدار این مرحله تیم قطر یک (شریف یونس – احمد تیجان) موفق به شکست چین سه (جائو شین لی- تائو شوئه) شد و دیدار نهایی راه یافت.

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا که از روز دوشنبه 24 آبان در ورزشگاه سورو شهر بندرعباس آغاز شده است، عصر امروز (جمعه 27 آبان) با معرفی تیم‌های اول و سوم به پایان می‌رسد.

*برنامه مرحله نهایی این رقابت‌ها به قرار زیر است:

ساعت 15، رده‌بندی

چین سه (جائو شین لی- تائو شوئه) – ایران یک (عبدالحامد میرزاعلی – آرش وکیلی)

ساعت 16، فینال

قطر یک (شریف یونس – احمد تیجان) – استرالیا یک (کریستفر مکیو – پائول برنت)

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *